Done.

Vill först meddela att hjärntumören har gått över.

Nu är Demensprovet klar, och jag, som har pluggat minimalt, tyckte att det gick riktigt bra! Förstår inte riktigt, men panikpluggandet med Ella och Marie gjorde nog sitt=)
Sen vet man ju aldrig med våran lärare som verkar sätta poäng efter humör.. Men men, jag är iaf nöjd.
Nu är det jullov!!:D
Som iofs inleds med att jobba imorgon, men det behövs! Mina sparpengar har runnit iväg nu, och det är inte mkt kvar.. Hade det inte vart för den duma praktiken och dumma besched så hade jag iaf fått ihop till hyran, men nope.
Tur att jag har min hårt arbetande Glenn! Ska gottgöra dig, lovar:)




 

When the friends are gone,

When the party's over

We will still belong

To each other

Underneath your clothes, there's an endless story

There's a man I choose,

That's my territory

And all the tings I deserve

For being such a good girl


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken tur min vän att du inte lider av någon hjärn tumör, nu behöver dubara oroa dig för din vaskulära demens istället! ;)



Ha det super duper nu i jul..



KRAAAAAAAAAAAM

2008-12-19 @ 10:05:20
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0