Hoe, hoe, hoe..

God jul på er! I efterskott iofs,  men det får ni ta. Plus eventuella stavfel, har inte linserna i:)

Lite snabbt bara så blev glöggkvällen med tjejerna lyckad. Jag älskar min pruttdeg jag fick av Mathilda:) Av Sofia fick jag spa lights man har i badkaret som jag snabbt invigde, asmysigt=)
Blev jättenöjd med alla julklappar, tack ska ni ha!

Igår på julafton var vi som sagt hos Christoffers föräldrar. Massa julmat och många julklappar där också.. Jag börjar nästan tro att jag har varit snäll i år!
Var 15 pers där, många fler än vad jag är van vid att fira med!

Nu ska vi snart iväg till min familj och fira jul. Sally får såklart följa med så hon inte behöver vara ensam hela dagen. Hon fick ju en förtitt på uppesittarkvällen så hon känner igen sig lite=)

Ikväll blir det fest med alla tjejerna hos Cissi. Long time ago. Blir kul! Hoppas bara jag inte är lika slut som igårk väll då jag gick och la mig vid 20:P

Well well..

Ta det lugnt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0