Söndag, söndag..

Igår hängde jag och Christoffer med Alex och Angelica till kalmar på bio. Nice, nice. "Yes man" har jag för mej den hette?! Med Jim Carrey. Helt ok, var kul, men nästan lite på gränsen för min smak..
Kom och tänkta på en annan film med Jim, "The number 23".. Måste se den snat igen, sjukt bra film! Och typ den enda där Jim spelar en seriös roll.. Se den!!

Ska snart åka hem till mamma och pappa och käka. Igår va vi hemma där och käkade lussekatter, och senare hos christoffers föräldrar och käkade mat.. Man behöver ju inte svälta iaf:)

Imorgon blir det glögg och paketbyte med brudarna. Vet inte riktigt vilken tid dom tänkt att komma, får nog styra lite med det där idag..

Jobb ikväll, och imorgon måste jag fixa sista julklapparna..!

Och.. FAN VAD DET ÄR SKÖNT ATT VARA LEDIG FRÅN SKOLAN!

Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0