Wimwambam.

Jag fundear på att börja spela fotboll igen. Låter det dumt?
Jag äriaf just nu väldigt sugen på att börja, men vad är det, 2½-3 år sen jag la av?
Jag har defentivt ingen kondition kvar, men efter att han gästspelat med korp-laget i sommras så vill jag gärna tro att jag iaf har tekniken kvar i mig.

Jag ska iaf fundera på det, men tänker inte börja fören i vår nån gång isf, är inte så dum att jag börjar mitt i vintern och all löpträning..:)

Nu ska jag snart åka till Marie som ska bjuda på Varm macka Á la Marie:)
Ingen dålig klasskompis man har va?=)
 Skulle däremot aldrig nämnt om Maries matlagningskunskaper för Christoffer som nu har börjat dagdrömma om mig i förkläde, servera lika god mat och mysiga frukostar..
Illa;)

På torsdag åker jag upp till syrran i sthlm!
Mysigt=)
Måste nog ta tag i julklappshandlingen då, känns som om alla börjat utom jag!

Göra iordning mig lite nu kanske?

Herrå.


Kommentarer
Postat av: Marie.

Då får väl både du och Ella komma på matlagningskurs här nån dag! ;)



Hoppas det smakade bra idag iallfall och du skulle ju nästan kunna överraska honom med det någonkväll då det inte är svårt! ;)



2008-12-02 @ 21:38:22
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0