Done.

Kom nyss från grannen, så nu är min traugus piercad och fin=)
Gjorde aaaasont, var nog den som gjort näst mest ont av dom jag har gjort. Eller om det är jag som blivit larvigare?
Den jag gjorde horisonelt under navel leder hur som helst fortfarande.

Förra helgen var lugn och mysig, och herrugud va skönt det var att vakna upp pigg och utvilad! Eller ok, pigg är jag aldrig någonsin på morgonen, men jag var iaf inte bakis.
Pga den underbara upplevelsen så tänker jag köra en likadan till den här helgen. Eftersom jag inte kan tänkta mig att Christoffer klarar en alkoholfri helg till, så har jag bokat in en date med Sara ist! Det blir ju bara hennes första vita helg på ett tag, så det ska hon väll klara hoppas jag på!
Lockar med lite onyttiga grejer så funkar det nog!

Yes, det blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: sara

Lätt! Fast frågan är om jag klarar en helg eller två? Jag vet inte helt än.

2008-11-13 @ 11:24:59
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0