Duktiga jag:)

Idag har jag varit och tränat för försa gången på länge.
Fatattac så de smäller om de..
Duktiga duktiga jag..;)

Min praktik plats är supermysig, men framförallt slapp. Herregud, såhär lugna arbetsplatser trodde jag inte fanns!

Nu har jag iosf bara varit på en avdelning, blir kanske mer nästa vecka när jag ska gå runt lite.
Ska bli kul=)

Nu undrar ni säkert varför jag skriver med stooor text.
Jag vet inte!!!!
Råkade komma emot nån knapp, och nu går det inte att ändra tillbaka=/


Jaja.
Imorrn måste jag vekligen ta mig till peter och hämta mina kläder plus smink som blev kvar från för-förfesten..
Hoppas de lilla livet är hemma då.

Nu ska jag snart se bonde söker fru:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0