JAG ÄR EN BRA VÄN.

Just nu har jag en sån fruktansvärd jagvillfesta-abstinens. Det bara kryper i hela min kropp som känner att helgen har kommit, allt tack vara att syster tyckte jag skulle hänga på imorgon.

Men nej, ingen utgång i kväll, och inget imorgon. Jag ska vara en bra vän och sitta hemma och kola film och äta skräp med Sara.
Nu är det inte så att jag tror(vet) att Sara skulle känna sig sviken om jag börjar peppa istället, och jag är ganska övertygad om att jag inte skulle behöva tjata mer än max 10-15 min, så skulle hon vara lika peppad.. Däremot så skulle jag vara en så mkt bättre vän om jag lyckades hålla min alkoholiserade slampa hemma en helg. Och för att vara riktigt ärlig så skulle inte jag må så dåligt av det jag heller.


Det rer sig!

Nu håller jag tummarna för att Johan Palm ska åka ut!


Kommentarer
Postat av: Marie

men det gjorde han inte... naaananananaaana!! ;)

2008-11-15 @ 00:09:41
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: sara

Jag vill festa.. Kanske.. Azzå.. Ska vi?

2008-11-15 @ 08:16:31
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0