lite kort..

Min praktikplats är skitmysig.. Veckan har gått jättefort och jag börjar bli lite stressad över alla arbeten jag måse ta tag i.. usch.

Den här helgen blir lugn och skön.
Hoppas chrisoffer också är hemma, tråkig att man bor ihop men ändå aldrig umgås=/
Well well.

Kan ju skriva att christoffers familjs katt som varit försvunnen i 8 månader helt plötsligt dök upp utanför dörren!
Inte många som trodde han var i livet längre.. Säger ju att ni ska lyssna på mig!=)

Igår blev Christoffer och alex väckta av P4 morgonradio haha!
Frågade om deras ävling på jobbe o grejer.
Stackars cristoffer som knappt var vaken under samtalet:)

för er som vill lyssna så finns hela samtalet på www.sr.se under kalmar län p4, den 6'e mellan 6.30-.7.00 i slutet nån gång=)



Nu vill jag ha maaaaaaaat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0