Min gröna katt.

Blev en hemmadag idag, tv'n, jag och min migrän. nice.
Lite tråkigt faktiskt efersom jag hade sett fram emot en dag i stallet med sinus 1.. men men, nu är jag pigg igen, så imorrn blir det fullt ös igen!

Har bokat tid hos min granne/f.d. klasskompis Kim imorgon för att pierca traugus.. Nervös som alltid innan det är dax!
Men nu ska det äntligen bli gjort=)
Är ju fakisk nästan ett år sen senaste piercingen, abstinensen har verkligen satt igång!

Tänkte va snäll mot min lilla Sally idag och traskade iväg och köpte kattgodis. "Catnip-bites".
När jag kom hem och gett henne några bitar som hon ääälskade så läser jag på baksidan vad dom innehåller. Så här står de:
"En smaklig knaprig godbit fylld med kattmyntapasta,med extra vitaminer och kattmynta, blabla blaaa bla bla bla blaa............. Denna produkt innehåller beståndsdelar, som kan leda till färgförändringar"

Ursäkta..? Färgförändringar?
Eftersom bitarna är gröna, betyder det att jag kommer få en grön katt inom ett par veckor..?

Kommentarer
Postat av: Marie

hhahahahaha,,,,, är hon grön??? ;)

2008-11-15 @ 00:16:22
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0