Lite tårar..

Satt nyss och läste igenom Christoffers gamla bloggar på lunar. Om den dåliga tiden..
Usch va jobbigt.. Kom en hel del tårar, för jag minns varenda dag så väl.. Varenda timme, varenda minut.
Varenda sekund..

Trodde aldrig att vi skulle ta oss igenom den tiden. Jag trodde helt enkel inte jag skulle överleva. Jag svälte mej själv tills kroppen sa ifrån och la av i några minuter.
När jag vaknade till där på sjukhusgolvet så visste jag att det skulle bli bra med mej.
Med oss däremot trodde jag det var historia.
Jag la allt bakom mej och gick vidare. Vi försökte en gång till, men det gick inte, allt var förstört. Och jag mådde bra!

Nästan en månad gick utan dig, och jag hade lagt undan alla känslor. Det hade inte du, och du kämpade.
Kan inte beskriva hur glad jag är att du inte gav upp!
Har vi lyckats gå igenom allt det här så karar vi allt.

Alla säger att det är en stor utmaning för par att flytta ihop, men vi var ju smarta nog och gå igenom dom flesta kriser och bråk innan vi bestämde oss för att flytta ihop:)

Jag har haft sånt tur sån träffat Dig.

Jag litar på dig,
jag beundrar dig och
JAG ÄLSKAR DIG.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du har så rätt jenny :) nu har ni ju allt positivt framför er när ni redan fixat den jobbiga delen av förhållandet :) lycka till å ha så kul på praktiken!

2008-10-28 @ 09:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0