Peppad!

Först och främst så vill jag tillägna denna nya bakgrund till min slampigaste vän Sara som tyckte min förra var otroligt ful.
Eftersom jag nu har provat dom flesta och ionte kännde nån conection med nån av dom så valde jag den som jagv visste sara skulle ha valt åt mig:)
You're welcome.


Idag ska jag till vikariesamordnaren och lära mej Besked. Ett program där vi kan boka in oss sjäva när vi vill och kan jobba.
Låter met krångligt tycker jag, inte själva programmet, men att vi kommer va tvungna att gå in på datan minas två ggr/dag för att kolla om vi blivit bokade eller inte.
Man kan t.ex. inte planera en kväll fören kl. 18.01 då man kan vara säker på att man inte fått kvällspasset.
Nä, pesimistisk som jag är så blir jag lite le, och är helt säker på att det kommer vara flera stycken som inte dyker till jobbet p.g.a. att dom inte har varit inne och kollat på datan.


Så.
Jag är så fruktansvärt peppad på helgen!
Känns som jag inte vart ute på en evighet, även om dt bara var nån vecka sen.
Den här helgen blir det fest hos räkan, en kompis til Christoffer. Det blir nog bra, jag menar, vem gilar inte räkor?=P
Här är jag mer optimistisk!
Jag är en optimistisk pesemist.
Eller en pesemistisk optimist?

Eftersom sara så snällt gav mej lite reklam på sin sida så är det inte mer än rätt att hon får en bit av kakan hon också!
Gå in på http://sararehnstrom.blogg.se, din lokala blondinbella.

Nu blir det frulle!

Kommentarer
Postat av: bella

hahaha.. jag gillar verkligen det, "din lokala blondinbella".. tror jag ska döpa min blogg till det. du kan se det som stulet.

2008-10-29 @ 17:05:41
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0