100 liter snor.

Kanske mer.
Jag är dunderförkyld. Febern har iaf försvunnit, och rösten också.
Tänkte först att jag ska dissa skolan imorgon, men jag vill få reda på hur det gick i sjukvårdsprovet plus info om prakitken, shemat och så.. Jaja, vi får se.
Har jag tur så har jag fått tillbaka rösten på fredag.

På måndag ska jag träffa Sofia som är nere och på torsdag kommer både cissi-kompis och cissi-syster ner!
På lördag skavi köpa golv och tapeter, och på torsdag får vi nycklarna till lägenheten! I samma veva blir det påsk, och det innebär massa mat och påskäggs-sökande hemma hos mamma i vanlig ordning:)

Börjar få lite panik då det bara är en månad kvar till min födelsedag. Inte bara för att jag måste bli 23(jag skulle alltid vilja vara 21), men för att dom senaste 2 födelsedagarna har varit dom värsta i mitt liv.
Det har blivit som en dålig tradition, natten till min födelsedag så gör någon mig fruktansvärt illa. Jag hatar att jag ens tänker tanken, men jag är livrädd att det ska hända i år igen. Tredje gången gilt lixom.

Nä, jag ska slå bort dom tankarna. Funderar på att gå ut en sväng. Fast iom att jag blir anfådd bara utav att prata så är det nog ingen bra idé. Kanske ska ringa Estland och be om att få tillbaka en av dom jävla grimmorna?


Kommentarer
Postat av: Ella

Hahaha jävla grimmor :)

Snygg bild. har du gjort den?

2009-04-01 @ 20:35:53
Postat av: Jenny

Nej, jag har snott den! Dock så ser jag bara halva bilden?

2009-04-01 @ 21:11:55
Postat av: Älsk..

Din födelsedag ska bli bäst baby oroa dig inte.

Älskar dig hjärtegullet.

2009-04-02 @ 08:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0