Bra Jenny!

Eftersom ingen annan uppmuntrar mig så får jag göra det sjäv! Har tagit tag i mig själv och börjat med studieenhet 5 nu. Har gjort hälften och är riktigt stolt över mig själv:)
Är "bara" 12 uppgiffter på 5'an(nej, jag räknar inte med "läs"-uppgiffterna:), men då ska ni veta att det är maffiga frågor, och ofta flera frågor på varje fråga!
Men som sagt, kommit en liten bit på vägen iaf=)

Ikväll ska vi packa ner och förhoppningsvis köra iväg med lite fler lådor. Tror vi redan kört 6, men det märks inte ens. Mycket skit äger vi!

Har lånat min favvis-film jag hade som barn, 'Mio min Mio'! Kanske kan se den ikväll om jag får tid! Dock så är jag rädd att jag blir besviken nu när jag är äldre och inte ser allt som lika verkligt som jag gjorde då.. Men de skiter jag i:)

Nej, en fråga till, sen ska jag ha rast!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0