Campa?

Igår efter en kväll med flytt, pizza och fotboll kom vi hem till (gamla)lägenheten för att sova.
Kryper ner under täcket.
-Va faaan....
-AAAAHHHHH!!!!!

Precis när jag upptäcker att mitt täcke är helt blött så har Christoffer landat på en brun gegga. 22.30 på kvällen när vi bara ville lägga oss och sova.
Gutt.

Allt var blött/skitigt(bokstavligt talat).

Bäst av allt var att jag har redan kört bort alla rena lakan till Norrtorn.. T.o.m. täckerna var blöta. Vad gör man!?
Vi hittade iaf två tunna överkast som jag inte fått med i packningen, och dom fick agera lakan+täcke.
Men snacka om att jag har frysit! Har legat tätt ihop med Chirstoffer inatt för att bli lite varm, och det har iofs varit mysigt:)
Lite camping över det hela:)

Kan dock inte skälla på Jackson(som jag är övertygad är den skyldiga), förstår ju att dom är stressade över flytten både han och Sally, stackarna..=)

Kommentarer
Postat av: Älsk..

Sally hade också gjort nått...jaxon får alltid skäll=)



Puss snygging

2009-04-17 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0