Guttans!

Oskarsgalan i fredags var sådär. På hotell ett var det lite champange och snittar(som varke jag eller C vågade smaka på), och det var lite livemusik, bl.a. Janet och Kim från made from sweden. Helt ok, men inget speciellt. Vid 22.30 skulle vi få komma in på forum där alla som varit på prisutdelningen var. Visst kom vi in på forum, men eftersom gäng 1 inte hade ätit klart, så fick vi stå i foajen och vänta. Och vänta. 23.10 drog vi hem, hade fortfarande inte fått komma in i den rätta salen då dom precis hade börjat dricka kaffe där.. hm.

Nja, lite överskattat det där, men eftersom vi inte betalade något för biljetterna så ska ja inte klaga:)

Igår var vi i kalmar. Bauhaus är helt underbart! Vi köpte klinkers+golv+tapeter till hallen(som är rätt lång), och tapeter till sovrummet, plus alla tillbehör för 3400:-! Hur billigt som helst! Hade räknat med att få lägga mkt mer, så det var en lättnad=)
Blev en sväng på ikea och city gross(igen), och duktigt C började inte gnälla fören efter ungefär halva tiden. Brukar komma snabbare annars, bra jobbat!:)

Nu ska vi dra o kolla när tjejerna i kff spelar DM, sen hem till mamma och käka:D
Sen hem och börja packa.

Imorgon kommer Sofia hem, ta en fika ihop och ta igen allt snack vi missat! Vi är verkligen jättedåliga på att höra av varandra! Blir kul att ses igen iaf=)
Sen ska jag och C dra till mörlunda och förhoppningsvis hitta en snygg soffa:)

Det har slutat regna, och jag tycker jag ser solen bakom persienerna.. Hoppas på en lika skön dag i dag som det har varit nu ett par dagar=)

Föresten så håller jag på att få tillbaka rösten:)

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Ella

Har det regnat?? Jag har sovit..hmm. Såg torrt ut när vi var ute. Lång hall?? Kan det vara en sån lägenhet som jag bodde i en gång..? måste få komma o kika :)

Ser fram emot bilderna sen.

2009-04-05 @ 13:24:14
Postat av: Jenny

Bjuder in på spelkväll när vi kommit iordning:)

2009-04-05 @ 17:07:41
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0