Helt hysteriskt!

Finns fortfarande 2 biljetter kvar till Oskarsgalan om det finns några intresserade!! Och glöm respektive, tänk tjej/tjej kille/kille också:)

Har fuskat lite och varit ute i solen lite.. 15 grader i skuggan idag också.. Underbat!

Igår köpte jag spelet "helt hysteriskt", och efter att ha varit instängd i lägenheten med min förkylnïng så har jag nu stora spelplaner!
Så i påsk ska jag tvinga syrran och familjen att spela med mej, dra ihop en spelkväll med cissi-kompis och peter och Christoffer, och kanske tvinga med mig mina små ormar på en spelkväll också:)

Verkar skitkul:) 


Kommentarer
Postat av: Ella

Orm ett anmäler sig härmed som frivillig :)

2009-04-03 @ 15:53:53
Postat av: Jenny

Wuuhuu!:) Tycker vi anmäler dom andra också, vare sig dom vill eller inte:)

2009-04-03 @ 17:30:58
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Marie

Du behöver inte tvinga mig! :D Jag kommer gärna! :) Du hade gärna fått bjuda över dig själv också i kväll om du nu inte haft annat! :) Kram

2009-04-03 @ 19:37:27
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0