I'm so low..

Är på sjukhuset till kl 21.30 imorgon. På valborg! Taskigt.. Dock känner jag inte för att festa eller så, snarare tvärtom. Jag tänker gömma mig helt, allt för att unvika trubbel. Ja, jag har kanon-ångers inför min födelsedag, och jag längtar tills det är över.

Bra är att jag och Milla har gemensamt kalas på fredag, tar bort lite av fokusen på mig, kanske kan lura bort den onda traditionen..
Usch, jag hatar att jag mår så dåligt över det som har hänt tidigare år, och jag hatar att jag ens tänker tanken på att det kan hända igen..

Jag gråtit mina senate födelsedagar, och jag hoppar hellre över den helt för att slippa bli besviken igen.
Usch..


Nu vill jag inte att någon ska missförstå detta. Jag har ingen som helst anledning att må såhär, tvärtom.
Men jag har för första gången på 8 år börjat bita på naglarna igen..


Kommentarer
Postat av: Älsk..

Men bejby...inte va sån... älskar dig.

2009-04-30 @ 09:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0