Påskkärringar!

Fick besök av en supersöt liten påskkärring idag=) Dock tror jag Milla missuppfattat grejen, då hon delade ut godis istället för att ta emot!
Söt som socker iaf:) 




Sen har jag hängt med Cissi-kompis idag! Vi skulle egentligen bärt upp lite flyttlådor till lägenheten, men kom aldrig så långt! Blev ett stopp först hos mamma där vi käkade lite mat, sen stopp nummer 2 uppe hos Peter och co där man fick daimtårta och grejer:D Mmmmm!



Det blev alltså inte så mycket gjort med lägenheten idag. Så därför Christoffer, när du vaknar imorgon(läs "idag") och läser detta, och jag varit på jobbet i flera timmar och slitit, så kan du vara snäll och köra upp lite lådor?
Om du känner att du inte vill köra än, så kan du ta och fortsätta packa tills jag kommer hem!
Tack baby!:)

Vet inte om jag ska försöka sova, men känner mig inte särskillt trött.. Och oavsätt så kommer jag vakna när C kommer hem inatt. Att vara tyst är inte hans starka sida.

Well, får göra ett försök, måste ju vara pigg imorgon när vi ska leta påskägg=D

Godnatt nötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0