underbar dag!

Har vart varmt och skönt idag också. Härligt:)
Varit på sjukhuset för attfå tag på mitt schema till praktiken, men fick gå därifrån tomhänt iaf. Ska ringa imorgon och se om jag får tag på rätt person. Trevliga verkade dom iaf vara, alltid skönt med ett bra första intryck=)
Ska vara på avdelning 7, kirurg för er som inte visste!

Efter det så satt jag och Fi och solade näsorna med varsin glass. Superskönt!

Blev inget soffköp idag eftersom C skulle iväg och kolla fotboll. Blir imorgon istället!
Imorgon ska jag även klippa mig och trolla bort min utväxt! Finally! Sen skola, var ett tag sen man var där nu, nästan förträngt att vi faktiskt fortfarande går kvar och har uppgiffter att göra..
Ångerst för studieenheten? -JA.

Fia i solen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte ni lediga i morg? Vi ska ju till kärnkraftverket :)

2009-04-06 @ 23:37:33
Postat av: Jenny

Är vi? Det vore ju himla skönt:)

2009-04-07 @ 09:06:09
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det är vi! Skönt är det! :D

2009-04-07 @ 09:28:29
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: sofia

fin bakgrund :-)

2009-04-08 @ 10:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0