Aj..

Min hals är inte ett dugg bättre idag. Blä=P
Vaknde av att nycklen sattes i hålet och C kom hem. "Shit!" tänkte jag, och trodde jag sovit ända till 12!
Nu var det inte så, han vara bara hemma och bytte tröja, och mitt hjärta lugnade ner sig igen. inte för at jag har någon speciell tid att passa(börjar inte jobba fören 13),men ändå.
Jaja.
Onödig fakta till er från mig.

Verkar som att halva stan är förkyld. I Augusti!! Illa..
Idag jobbar jag bara 13-16. Tänk om man jobbade så alla dagar:) Då måste jag passa på och köpa hem halstabletter..
Och just det! Lönen kommer ju in idag!! Måste ju gå in och se vad jag fått!!
Och så betala alla räkningar såklart, men några kronor ska det väll bli över:)


Byyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0