Hur lång tid tar det till Bodabruk?

Tänk att man kan bli så glad över jobb! Ikväll är jag bokad på Solängen, och det är väll helt ok, förutom att jag inte kan stället, har ju bara gått brevid en kväll, och att jag tycker det är allmänt segt att vara på ett boende. Dock så är det väldigt bra personal!
MEN! Jag har blivit bokad i Centrum i helgen!! Stället där jag varit från och till iu 5 år, och första stället jag var på. Stället jag känner till bäst och känner mig mest hemma på. Har inte varit där sen innan sommaren, och jag saknar det faktiskt!
Så det ska bli kul=) Delad tur på lördag, och till 13 på söndag. Anledningen till att jag inte går hela dagen är att vi har match på söndag. Den börjar kl 15, och nu funderar jag på om jag kommer hinna.. Vet inte riktigt när bussen går än, jag vet ju inte ens vart Bodabruk ligger!? Hur långt är det dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0