Tidsfördriv..

12 HAR DU:
* Ett förhållande:  Ja
* En bästa vän: Flera
* Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope
* Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
* Kysst någon och sedan ångrat dig: Japp
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Har hat en superfinring, men tyvärr slarvat bort den=(
* Några husdjur: 2 katter, 100000 fiskar
* Hamnat på polisstation: Inte för något jag har gjort

11 DAGENS:

* Klädsel: korta jeansshorts och rosa linne
* Hår: ruffs
* Låt: Four non blondes-What's up
* Vill ha: Sooooool!
* Sjukaste: www.badgerbadgerbadger.com
* Saknad: tjejgänget.
* Köp: Methodraine(japp, jag ska bli ett hälsofreak!)
* Godis: inget än så länge, men igår blev det choklad, chips, negerboll och lite lösgodis(jag ska visst bli ett häsofreak!!)
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: Ajdå..

10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: Kim Trybjer
* Husdjur: Kaninen Jocke
* Semester: Bulgarien när jag var 5
* Jobb: På fotbollscaféet tror jag det var.. Ett underbart jobb, haha:)
* Köpta skiva: hm, ingen aning.. Gissar på BSB eller något sånt..
* Piercing: Naveln
* Konsert: Håkan Hellström

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: Christoffer
* Personen som du ringde: Mamma
*Personen du sa 'jag älskar dig' till: Christoffer
* Bilfärd: Till och från kalmar igår
* Filmen du såg: Benjamin Buttons otroliga liv(lngtråkig)
* Gången du grät: Ett par veckor sen tror jag.
* Måltiden:


9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: Vet inte, men jag skulle vilja göra ett försök!
* Våga hoppa bungyjump: Aldrig..
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: jodå
* Kalla dig själv lycklig: Jodå
* Hellre ta bilden än vara med på den: Vara med:)
* Kunna gråta över en kille: Ja
* Kunna gråta över en tjej: Ja
* Ljuga för någon: Ja
* Kunna springa 50mil: Självklart! (HahahahHAhahahHAHhahahahahaaa..)


8 VAD:
* Gör du just nu: Väntar på C. Sen dra till stan.
* Ska du göra imorgon: Vet inte.. träna fotboll iaf.
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Var stark.
* Har du med dig in på bion: Popcorn, coca cola, smågodis
* Är det för färg på dina byxor: Jeans..
* Är det för väder hos dig just nu: Börjar bli lite soligt!
* Skulle du göra om du vann på lotto: Uuh, mkt.. resa, köpa ett fint(finare) hem som jag kan inreda precis som jag vill, jag skulle gå till frissan en gång i veckan, och för en gångs skull inte köpa den billigaste mascaran..:)


7 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: I början om det är någon jag har känslor för.
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:  Nope
* Luvtröjor: Javisst.
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Mina 4 piercingar räcker nog.. Vill inte ha någon tatuering.
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Olika.

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: Soluppgång!
* Sommar eller vinter: Sommar!
* Vilken ålder har varit bäst hittils: Hm.. 15, 20, 21.. Hoppas 23 blir den bästa hitills=)
* Sova på sida, mage eller rygg: Mage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0