29'e december.

Imorgon ska jag och C till kalamr. Han följer med frivilligt!
Inte ett ända "nääää", "åååhh", "måste jag?", "då måste du bjuda på mat" har jag hört.
Lustigt.

Iaf så ska vi köpa tapeter. Jag har köpt en skitsnygg klocka(eller ok, visare), som ska upp på väggen i köket när tapeterna kommit upp.
Schnyggt kommer det bli.

Igår var första träningen för mig på ett bra tag.
Kändes ganska viktig, eftersom vår tränare skulle ta ut laget till Rödsle Damcup i helgen.
JAG SÖG.
Inte ett pass rätt, inte ett skott rätt.
En gång missade jag t.o.m. att springa i en övning när det var min tur.
ÅÅÅÅååhhhhh.

På något konstigt sätt ska jag iaf vara med i helgen. Upp till bevis.
Jag ska visa att han gjorde rätt.
Banne mej!

 

Nu luktar det mat från köket!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0