Bara min åsikt.

Calle, den första klara finalisten!
Trodde jag inte, men fan va bra! Helt klart min favorit sedan ganska länge nu.
Att Tove åkte ut var också gutt.
Jag har väldigt svårt för personer som lägger huvudet på sne när dom ska svara på frågor. För personer som gör till svaren. Personer som ska vara så jävla gulliga.
Tove var kanon på scenen. Hon hade artisten i sig. Men hon kändes inte särskillt ödmjuk. Och helt ärligt, hon sjöng inte bra. Hon gick vidare på sin utstråling och sin scenvana.

Erik är bra. Han är riktgt jävla bra. Men han har varit lika bra hela tiden. Varken mer eller mindre.

Calle är den som har utvecklats mest. Han blir bara bättre och bättre. Och han känns äkta.
Därför fick underdogen Calle flest röster ikväll.
Därför vill jag att han ska vinna nästa helg.

(Men ok, jag skulle nog kunna leva vidare vem som än vinner.)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller med, precis! Det var rätt att Tove åkte ut, hon sjöng sämst och var alldeles för medveten om att hon såg bra ut och det gillar vi inte! ;)

2009-12-06 @ 09:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0