Something good.

En bra jul med månaga fina klappar. Jag är supernöjd=)
Några av dom var
*Crosstrainer som jag fick av min fina fina Christoffer
*Ett års premuration på Cosmopolitan, som,jag också fick av Christoffer
*Köksbord och stolar som vi spanat på, som vi fick av C's mamma, pappa, syster, farmor och farfar
*en I'curl från syrran
*Epilator, Brauns vet and dry från mamma
*Fiin kökslampa och en bordslampa, också från mamma och pappa
*Örhängen, mamma
*Ljusstakar från C's mormor och morfar
*Glassskålar från Alexander och Linnéa
*En dvd med millas luciaframträdande:)

Massa annat också. Som sagt, jag är nöjd!

Igår var vi på sky, och det var askul! Cissi, jag, Mathilda m.fl. dansade rövarna av oss! Lite besviken på buffén som bara bestod av gurkor och morötter med dipp. Ok lite äckliga kanapéer(stava) ocskå, men det var inget att hänga i granen.
Men vi åt tills vi skämmdes(det vill säga hela tiden), och jag lyckades bli mätt iaf!

Idag har vi käkat massa gott hos C's mormor och morfar.
Imorgon ska C iväg och kolla på hockey nånstans i landet, så jag ska tillbringa dage hos päronen, syrran och Milla. Min ena morbror skulle dyka upp också, och jag antar att det blir att käka rester igen. Har jag inte gått upp ett par kilon efter den här helgen så  är det ju otroligt!

Har inte kunnat träna på ett bra tag pga av jobbet och förkylning, men på måndag är det dax! Hoppas jag har lite energi kvar, för jag vill ge gärnet för att visa att jag ska vara med på rödsles damcup den 3'e. Är så sugen! Men vi märker, alla är ju såklart sugna, och alla är duktiga. Men lite konkurans är bara gutt!

Bilder kommer imorgon när jag kommer åt mammas data. For your knowing.

Nej Sara, jag har inte skickat iväg julklappen än.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0