Ååh..

Jag blir galen på jävla besched!! Helt plötsligt är ALLA tider jag klickat i att jag kan jobba BORTA!! För helvete!! Är inte enda gången det krånglar, ena dagen så klickar besched-skiten i dagar själv som den tycker jag kan jobba och vikariesamordnare ringer och är tjuriga och vägrar tro på att besched lever sitt eget liv. Andra dagen så försvinner mina bokningar. Och tredje dagen så kommer man inte in alls!!
Frustrerande, och imorgon ska jag ringa igen och bråka med vikariesamordnarna.
Hoppas du slipper allt det här Marie!

Hade första sjukvårds lektionen idag, och vi fick snabbt veta att vi ska ha 3 prov på 6 veckor. Plus en studieenhet som ska vara inlämnad under den här tiden. Och ni som inte vet hur studieenheterna ser ut kan jag bara säga att dom är h e m s k a!
Dom som valde utveckliingsstörning verkar få det betydligt lugnare.. Men som Ella sa.. Vi är ju ändå dom som är coolare. Det är huvudsaken:)

Mamma var här förut och gav mig och christoffer en hjärt-ask med godis och varsin lott i tidig alla hjärtans dag-present.. Sött=) Hade tänkt att köpa något till henne och pappa också, men dom får vänta tills dom kommer hem!

Nu är det snart top model, hoppas råttan åker ut!

Hellre en rövare i poolen, än en polare i röven.

(Bäst jag nämner att Christoffer har lagat mat ikväll, annars får jag spö!)
(Nämner även att han tömt kattlådan två dagar i rad också, då blir han glad:)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Marie

De hoppas jag med!! Att jag slipper alltså!! :P



Och du!!! Du kan ju hälsa Ella att jag och Susanna är minsan lika coola!!! Dessutom är vi tuffa som orkar stå ut med motorsågen! Haha!!! ;)

2009-02-10 @ 19:53:31
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det ska ni iofs ha cred för.. men tro mig, vi har en egen jävel att kämpa med!

2009-02-10 @ 20:11:24
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Ella

hahahahaha BTW var de inte två enheter??

2009-02-10 @ 20:33:19
Postat av: Jenny

Jo, det var två, jag vet..=) men bara en under dom här 6 veckorna som tur är!

2009-02-10 @ 21:08:42
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0