Alla hjärtans.

Nu är vi hemma från iko-matchen, och nu sitter Christoffer med k-h och patrik och kollar hockey här hemma på tv'n.. trevligt va?=)
Jag ska nog isolera mig i sovrummet med jacke och kolla om det är något jag kan titta på. 2 perioder kvar, kan jag nog stå ut med!

Igår så gick en lins av på mitten, och jag fick bara ut halva. Det har hänt en gång innan, men då hade jag som tur var färgade linser, och det var relativt lätt att se och få ut den(med mammas hjälp!).
Så va inte fallet igår, utan det var omöjligt att se den halva linsen, men det kändes! Så jag fck helt enkelt gå i glasögon halva dagen(kvällen) igår. Jag älskar ju verkligen mina glasögon. Älskar. Not.
Så för första gången fick svärpäronen se mig i glasögon. Usch. Stackare, hoppas dom inte får med för livet!
I morse lyckades jag äntligen få ut linsen, och kan till min stora lycka använda linser igen:)
Slutet gott, allting gott:)

Ikväll blir det kines(om Glenn går med på min deal), och sen ska jag se hur dåliga bidrag det är den här helgen till melodifestivalen. Dock orkar jag nog inte med alla sega omröstningar.
Skitlarvigt, varför inte låta folk rösta engång, den som får mest röster går vidare, såsom tvåan. Lätt och rättvist.

Näe, nu ska jag låta grabbarna sitta ifred!



Bye bye!
(foureye)

Kommentarer
Postat av: Ella

Vaaa du var ju supersnygg i glasögon!!!!

2009-02-14 @ 19:53:12
Postat av: Jenny

NOT!!

2009-02-15 @ 11:47:51
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Ella. Du snackar bara prutt!! Ser ju jättebra ut i glasögon!!!

2009-02-15 @ 14:08:00
Postat av: Marie

mitt namn for bort! :D

2009-02-15 @ 16:45:44
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0