fredagen den 13'e.

Och jag har klarat mig galant! Bra jobbat.
Iofs förstår jag inte grejen, bara för att jesus(om det nu var så) hängdes upp på korset då, varför ska det drabba oss andra? Dumt tänkt Gud. Det tänker jag ha ett mer ingående snack med dig en annan dag.

Vart och käkat hos Stoffes föräldrar, och nu sitter jag och kollar let's dance, och han på hockey(no shit=P)!
Han vill gärna att jag ska skriva att han är jättesnäll mot mig och att jag har fått blommor av honom(vilket jag inte alls har), men jag kan ju iaf stäcka mig så långt att skriva att han inte åt upp alla glassar i frysen, och det får väll räknas som ett plus!(?)
Jag älskar dig putte, men nej, jag tänker inte skriva hur underbar på alla sätt du är i min blogg varje dag.
(Det får du be Ella göra, haha!)

Imorgon är det alla hjärtans dag, och även om jag inte är ett mega fan av dagen, så tycker jag iaf man kan vara lite extra gullig mot sin toyboy plus andra man bryr sig om! Jag ska t.ex offra mig och följa med på hockey imorgon. Är inte det kärlek så säg..:)

Haft mer eller mindre huvudvärk i 4 dagar nu, hoppas jag slipper det imorgon.

Och nu har jag slut på "hellre än", så nu slipper ni det!
Ska plåga er med något annat istället, måste bara komma på vad!

Tack och hej, snygga tjej(som en stor profet en gång sa.)!

Kommentarer
Postat av: Ella

Hoppas ni får en fin kväll på hockey!!

Jag får se om jag hittar på nåt till Rikard, han kommer hem halv tolv i kväll eller nåt ;)

2009-02-14 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0