GRATTIS..

..systeryster på födelsedagen!!


Fredag idag. S K Ö N T.
Hockeykväll, vilket betyder ensamkväll.
Funderar på om jag ska lägga mina sista kronor på godis, eller om jag skakäka mina gamla popcorn, och därmed ha råd med lunch i skolan på tisdag.. Hm, I-lands problem..

Saker jag behöver handla, men inte ha råd med fören den 25'e:
*Balsam(har ist använt hårinpackning i en vecka nu!!)
*Bröd
*Puder(kaaanska klarar mig ett par dagar till)
*Skitsnygga svarta stövletter(tjatig, jag vet)
*Min syrras födelsedagspresent(om hon ska få någon, hon är endå bara taskig och dissar mina sms!)

Idag har jacke varit med husse och vaccinerat sig. Skötte sig utmärkt:) Sally fick också följa med på en åktur och klippa lite stygn. Söta Christofefr lät Jacke och Sally turas om att åka i framsätet i bilen.. Rätt ska va rätt=)

Nu är det bara ett par timmar kvar på jobbet, sen får jag ledigt ett par dagar! Lovely!

Glenn åt måttband. Blev mätt.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0