Helgen.

Kom hem sent igår kväll. Mamma hade köpt tulpaner och choklad till oss.. Gulliga mamma..:)
Var skönt att krypa ner i våran egen säng. Även om hotellsängarna var supersköna, så kunde man inte ligga och hålla om varandra i mitten av sängen, för då gled dom bara isär och nån hamnade på golvet!
Var iaf ett superlyxigt hotell, och jag kände mig lite malplacerad, men vad gör det:)
Det dumma var att städerskorna inte knackade innan dom kom in på rummet.. Kunde ha blivit farligt!;)

Hockeyn var rätt kul, och Sverige vann såklart:)

Hann med lite shopping, men hade behövt mycket mer tid! En tröja och ett par jeans iaf, och lite annat småplock. Träffade syrran ett tag, trevligt trevligt=) Åker kanske upp till henne senare i månaden och hälsar på henne och Millisen!

Jag har fortfarande inte öppnat rehab boken, och jag är jättearg på mig själv! Ska iaf läsa igenom kapitlet innan jag går och jobbar vid 16, så får jag ta anteckningarna ikväll eller imorgon på på lunchen. Sitta och smygplugga på sjukvåren..
Jaja.

Lite bilder från helgen!

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0