HOHO

Hej

Ja nu ska jag skriva ett litet inlägg här. Jag är alltså jag (christoffer). Inte för att jag vet vad jag ska skriva har inte direkt något att säga som är oerhört viktigt att säga.
Kan ju ioförsej skriva en liten pres av mig för er som inte vet men väldigt gärna vill veta men inte törs fråga. Typ jennys kompisar som läser här som knappt vet vem jag är eller vad jag gör.
Kan börja med o skriva vad jag jobbar med.
Jag är alltså mediekommunikatör som de så fint heter och jag arbetar på en mycket bra och trevlig reklambyrå med väldigt goda ambitioner och stor kunskap inom marknad och mediabranschen.
Mina uppgifter är i första hand att sälja marknadsföring åt företag runt om i hela landet.
Vi gör all slags reklam och den reklamen vi gör åt företag de är mest den reklam som jag och min mycket duktiga kollega (alex) säljer in.
Vi har också en projektledare som säljer in dom projekt som jag och alex säljer på.
Nu får ju givetvis jag o alex också sälja in projekt och vi gör de också men huvudsakliga uppgifterna är de jag skrivit om.
Nu vet ni de och om ni inte fattar får ni skylla er själva =)

Som min lilla ängel har skrivit flera gånger så ä ju mitt största intresse efter henne då så klart=)
HOCKEY! IK Oskarshamn är mitt lag och de är något jag verkligen brinner för och de intresset kommer aldrig försvinna oavsett vilken nivå de befinner sig på.
Jag känner mig också väldigt rotad i oskarshamn jag menar jag har mitt jobb mina vänner och hockeyn här.
Jag är lite av en hemstadspatriot kan man säga.
Däremot ät jag inte omöjlig att röra på mig man ställer ju upp kärleken är ändå de viktigaste.
Men då måste de verkligen vara rätt jag flyttar inte bara för att vi ska liksom well well vet inte vad jag ville komma till där men de kan ju också vara skoj att veta.

Dessutom tycker jag de är väldigt bra och skoj att jenny skriver blogg de ger mig en större inblick i hennes liv och ger mig mer förståelse för henne.
Dock är kvinnors beteende något en man aldrig kommer förstå sig på.
Men denna blogg hjälper mig lite iaf.

Jag kommer i vilket fall alltid hata laga mat och städa och tvätta men de går ju de med.

Egentligen skrev jag ett inlägg helt utan mening eller viktigt innehåll...

Men va fan jag skrev ju nått iaf=)

// Christoffer den allsmäktige...

Kommentarer
Postat av: Marie

"Dock är kvinnors beteende något en man aldrig kommer förstå sig på."



Haha gör bara som vi säger så blir allt bra! ;)

2009-02-15 @ 22:38:51
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: christoffer

Tvärtom e bättre...

2009-02-16 @ 08:28:55
Postat av: Ella

Vem kunde ana att du var så verbal ;)

2009-02-16 @ 13:50:42
Postat av: christoffer

Jag är oerhört verbal både skriftligt och muntligt handlar bara om att prata om rätt saker med mig haha

2009-02-16 @ 13:56:57
Postat av: Jenny

Med det sagt, börja ALDIG prata med honom om invandringen i sverige, då får nu aldrig tyst på honom!!!

Jag har lärt mig den hårda vägen..;)

2009-02-16 @ 14:12:29
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0