Lill lördag.

Lägenheten vi var och kollade på igår var superfin, och både jag och Christoffer blev riktigt sugna.. Så vi får se vad som händer;)

Lill lördagen spenderas städande. Det kommer ett par byggebo gubbar hit imorgon och ska sätta dit en ny fläktkopa och fixa något i badrummet, och då vore det ju trevligt om det kan se liiite iordning ut.. Dom skulle tydligen hänga här i 5 timmar, så jag drar nog ut till Grävlingsstigen och hänger tills sjukvårdslektionen börjar.

På fredag kommer mammi pch pappi hem från thailand! Dom kommer vara superbruna, och det kommer göra mig lite upprörd, men jag har faktiskt saknat dom lite, även om mamma har mailat mig nästan varenda dag, haha! Hon kommer nog bli glad om vi köper lägenheten, för då vet hon ju att hon har mig kvar i stan några år till!


Nu ska ja åka och handla det nödvöndigaste för CSN pengarna, sen ska jag försöka hitta hem till Ella. Pluggkväll!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0