=O

Sitter och skriver på studieenheten, precis som jag lovat mig själv. En applåd för det! Och jag har kommit rätt långt.. Herrugud, så här flitig har jag aldrig varit med en studieenhet innan! Brukar börja när det är en vecka kvar, få rejäl ångerst över att jag först då inser hur mycket det verkligen är att göra, och må allmänt dåligt. Men som sagt, det är cirka gurka 4 veckor kvar tills den ska vara inlämnad.. GLAD!!=D
Visst, jag har nog ungefär hälften kvar, men ändå=)

Sitter hemma i mamma och pappas villa i kbg(då den här datan funkar bättre). Är perfekt, finns massvis med gott i frysen:)

Nästa helg(v.9) kanske jag och grabben min drar upp till cissi(-syster)! Vore kul! Milla har jag inte träffat på länge nu! Kanske hinner träffa cissi(-kompis) också, vi får se hur det blir med allt. Har ju lilla Fi också, men tror hon är här nere den helgen.. Ja vi får se! Vill inte dra med Glenn för mycket, vet att han blir som ett kinkigt barn då;)
Var iaf kul att prata med cissi(-kompis) igår, var länge sen! Borde höras av oftare, men båda har fullt upp. Ses eventuellt nästa måndag iaf när hon är i stan!=)

Ska snart dra mig in till stan och köpa mat till 'barnen'. Ska bara fortsätta vara ambitiös en stund till, innan det går över!=)



Du ville visa att du fanns och att du levde
Och att inte allt var lika dött som dom
Du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
Och att det gick att göra om

Du ville bara hjälpa till och vara snäll
Mot dom som praktiskt taget ingenting förstår
Du ville bara göra gott och ändå fick du namnet Fröken svår

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Marie

Du glömmer väl inte bort maggans studieenhet? ;) Fast det kanske är den du skriver på? ;)

2009-02-16 @ 15:07:58
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Den har jag inte börjat på än, kände att sjukvården var viktigare.. Ska ta tag i maggans imorgon!

2009-02-16 @ 19:35:17
URL: http://prydh.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja alltså det kan jag förstå att du tycker!! haha!! Maggans var inte så himla farlig, dock var det lite sånna här "gör ett studiebesök" det sket jag fullständigt i!! Får hon väl säga till isf! :P

2009-02-16 @ 21:56:15
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0