Segicht.

Upp tidagt idag och jobba, plus imorgon, plus på torsdag, PLUS på fredag.. Jag som trodde jag skulle ha ett skönt 'sportlov'..=P Jaja. Jag behöver ju verkligen pengarna, så jag ska bita ihop och se glad ut!
(MEN FY FAN VA JAG HATAR ATT GÅ UPP TIDIGT!!!!!)

Tycker ni kan komma med lite fler tips om lättlagat, det börjar blir torka här borta!! Vill ni att vi ska svälta ihjäl eller?=(

Blev nyss avbruten i mitt skriveri av mobilen. Lämnade igår in en ansöka om att få jobba i nattpatrullen i sommar, och nu ringde enhetschefen och sa att jag gärna fick jobba där hela sommarn!!=D Underbart!

Skönt att det är fixat, hade verkligen ingen lust att vara i hemtjänsten en sommar till.. trivs jättebra där också, men nu vill jag prova på något nytt!

GUTT!

Kommentarer
Postat av: cissi

Grattis till jobbet!:)

2009-02-17 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0