Soon to come..

Om 2 timmar ska vi hämta Sally!! Äntligen:) Som ni vet fick hon sova över, men inte på katthemet. Nej, vetrinären tog hem henne till sig själv! Lät ganska bra tyckte jag, jag menar, någon som verkligen ser till att allt är som det ska=)

Så nu är det snart slut på lung och ro för Jacke! Och han, den snobben som absolut inte åt något annat än den dyraste kattmaten, har jag vant av dom dumgheterna nu. Nu glupskar han i sig männskligt torrfoder som vilken katt som helst. Bra jobbat:)

Hade tänkt att tvinga Glenn att dammsuga efter jobbet, men funderar på att göra det nu innan Sally kommer hem, vet ju hur rädd hon är för dammsugaren.. Vill inte dra fram den, det första jag gör.
Får hitta på något annat upprag åt Glenn;)

Ser verkligen fram emot helgen, var ett par månader sen jag var i sthlm. Och i globen har jag aldrig varit innan, så det ska faktiskt bli kul!
Och har tagit reda på att den andra matchen inte går fören 15.30 på söndagen, och då vet ju alla det perfekta tidsfördrivet.. Shoppa!:)

Ikväll ska jag bara se på lets dance och mysa med min bebis. Åker 9 imorgon, så är nog bäst att packa ner det mesta ikväll. Redan nu föresten, annars vet jag att Christoffer kommer bara kommer gnälla på hur mycket jag packa ner:)

Hellre en stömmingsfientlig främling, än en främlingsfientlig strömming!

Kommentarer
Postat av: Ella

Vilken veterinär är det?? Låter ju himla bra!

2009-02-06 @ 18:41:31
Postat av: Jenny

Gabriele Meurer heter hon.. Ja det var toppen, hon hade tydligen ett rum hemma dit hon brukade ta med sina "patienter" om ägarna önskade det=)

2009-02-06 @ 21:16:46
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0