Typiskt.

Nu var rehab provet avklarat. Och det var lätt. Inte lätt så att jag kunde precis aaallt, men lätt så att jag är 100% säker på att jag är godkänd, absolut.
Ganska störande, jag som kollat in alla svåra ord och listat ut assvåra frågor som skulle kunna komma. Men nej. Kom nästan bara lätta frågor. En fråga jag inte kunde, den sista. Men den var ju bara att chansa på, och borde få nån poäng även på den.
Jaja. Ska väll egentligen vara glad över att maggan kör på sitt gamla vanliga stuk, "Vad behöver en bra undesköterska kunna"-stuket.
(:

Senare kommer mammsen förbi. Imorgon åker hon och pappsi tii thailand.. Avis:( Inte direkt på landet, men på värmen! Fördelen att dom är borta är att jag får vara bilägare i 15 dagar:) Tänk så mycket jag kan åka runt nu;)

Igår glömde jag helt bort "hellre än" grejen, så jag kompenserar det med en sådan, PLUS en rolig historia, ok?:)


"En man kom inspringande in i en affär.

-Hur lång kan en pingvin bli!!??

-ja.., sa expediten, en halvmeter kanske.

-Faan, då var det en nunna jag körde på..!"


Hellre än kork i skumpan, än en sork i rumpan!


Puss puss!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Se där ja se där ja!! ;) Jag är hemma typ varje kväll!! flin

2009-02-10 @ 16:10:51
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kanske åker förbi dig nån kväll då när jag är ute på raggarrunda:)

2009-02-10 @ 16:29:59
URL: http://prydh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0