Bara så ni vet..

Först att nämna så har jag haft super kul ikväll med Ella och Marie.
För det andra så är jag litye lullig och har tagit ur linserna, så klaga inte på stavfel!

För att komma ihåg vad som sagts ikväll så skriver vi ner det direkt.

Christoffer har lovat Ella följande:
* Att köra "runka bulle" med Lundborg när Ella är närvarande nästa helg.
*Att på tisdag (då jag tänkte lura hit Ella och Marie), hälsa dm välkommna med att säga "Välkommna till han med den stora *****"
*Att bevisa att för att en *** är mörk så är den inte större(Christoffer som la till just nu)

Saker han lovat mig:
*Att gå med mig till kbg imorgon och hämta min cykel hos Marie

Plus att han lovat Alex att följa med och hämta en katt på katthemmet imorgon(varför nu det ens behövde vara med på den här listan)

Plus lovat att låna ut transportburen till Alex, och hämta akvariet(samma här, helt onödig fakta)

Så, nu kan jag vara säker på att allt finns kvar imorgon, haha!:)

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah bra att du dokumenterade detta :)

2009-01-24 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0