Bowling!

Igår fyllde pappsen år. Grattis grattis! Käk och tårta är alltid en bra grej:)
Senare så fick jag hänga med syrran och hennes polare och bowla(då jag inte har några egna vänner!), riktigt kul! Följdes upp med fruktsallad, saltgurka och TP hemma hos Carro till framåt 02-tiden. Förutom en liten dum grej så var det riktigt kul!

Idag har jag hängt med  Cissi och Peter och nu väntar jag på att syrran och Millis ska dyka upp! En sväng och hälsa på Stoffes farmor senare, sen en slapp kväll.
Skönt=)

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag kommer hem i morgon...jag vill gärna leka oftare för jag har inte heller några vänner i o-hamn..inte så fasligt många iaf. Och ibland tror jag att de bara är med mig av medlidande..haha

2009-01-03 @ 20:57:31
Postat av: Jenny

Vi utstötta får hålla ihop:)

2009-01-04 @ 14:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0