Dumma hurtbulle.

Eftersom Glenn o grabbarna beslutade att ta bilen till växjö och hockey, så kunde jag inte ta mig till Marie ikväll. Däremot var jag duktig och gick oh tränade iaf!
Blev min afro power dance. Asskönt. Men jag stör mig fortfarande på instruktören. Hon är en riktig hurtbulle. Sådär riktigt klämkäck. Är alltid suuuperglad. E sån som aldrig nånsin vekar ha en dålig dag. Inte ens nu när hon är höggravid så verkar hon ha en enda dålig dag!
Så ger hon en alltid ett superstort leende, ett sånt som man känner sig tvingad att le tillbaka mot. Ett stelt tillgjort leende.
Nej, jag gillar inte klämkäcka människor. Och inte hurtbullar. Förutom hurtbullarna på domus. Frallorna alltså:)

Rutinerad hockeyänka som ag är så har jag tagit redan på hur det gick i växjö för hockeygänget så jag vet vilket humör jag får hem Christoffer i.
Tyvärr blir det en tjurig Glenn som kommer hem ikväll, men jag tror jag kan hantera det:)

morgon jobbar jag kväll igen, och eftersom jag inte kan lära mig att vi inte slutar skolan fören 16.05 på torsdagar så får jag sticka ifrån tidigare. Igen.
Men men.. Känns inte som jag missar något fruktansvärt viktigt.

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Glenn

fast så arg va jag ändå inte... =)

2009-01-22 @ 10:57:34
Postat av: Ella

Låter som samma afrodans jag gick på förut..men då var hon inte höggravid ännu ;)

2009-01-22 @ 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0