För i min fantasi..

En slapp dag, föreläsning en timme, sen fick vi gå hem. Det vill säga gå runt två hörn Jag älskar att bo centralt:)
Iofs fick vi uppgiffter att göra hemma, men dom hr jag gömt. Det man inte ser finns inte.

Mindre än en vecka till lön.. Jag har ju faktiskt en anledninga att åka till kalmar, min kamera från netonnet bråkar med mig, så den måste jag ju faktiskt lämna in. Då är det ju lika bra att ta en shoppingrunda när man är där. Bara en liten sväng..Ja,jag dagdrömmer fortfarande om mina snygga stövlar..:)

Ikväll när jag är hockey änka igen, så drar jag hem till Marie och kollar på top model! tur att det finns en människa till i det här landet som delar min förkärlek till att sitta och klaga och prata skit om modellerna:)
Tänkte faktiskt försöka dra mig till gymmet en sväng innan också, måste verkligen ta tag i mig själv. När det blir lite bättre väder så jag kan dra fram min gamla skruttiga cykel så ska jag prova på fotbollen igen. Men men, det tar vi senare!


Nä, nu ska vi dra till pastaköket=9

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu får vi kommentera dom för oss själva eller utbyta några ord på msn efteråt!! :P

2009-01-21 @ 17:43:47
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Absolut!

2009-01-21 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0