Fotboll!

Idag har vi varit och kollat på när mitt gamla fotbollslag spelade trettondagscupen. Inte så många av dom gamla spelarna som är kvar iofs, men kul ändå. Minnen=)
Blev riktigt sugen på att spela. Både för at jag såklart tyckte det var riktigt kul, men även för gemenskapen.. Vet inte om det skulle bli detsamma nu när det är så många yngre, men jag fick en bra känsla. Vi får se vad som händer!

Sara är nere i australien nu, och har redan gjort en rivstart! Tänk på att ta hand om dig också!

På onsdag är jag tillbaka till skolan, och jag vet inte om det ska bli skönt eller bara segt.. Kan behöva komma igång igen, så det blir nog bra. Har ju redan ett ämne, så har ett relativt slappt schema! Ledai alla måndagar, och en hel del fredagar. Gutt!

Funderar på att dra hem till syrran och millis om dom är hemma hos mammsen, Stoffe ska ändå sitta bänkad framför hockeyn ett par timmar!

Ha det bra allihoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0