Irriterad.

En viss person har varit irriterad sen han kom hem från jobbet idag. Vi kan kalla honom C så för han vara anonym=P

Vi åkte till djuraffären för att köpa en lampa till akvariumet och därefter till maxi för att köpa förlängningssladd som även den behövdes till akvariumet.
C är super gnällig och irriterad och stressad för att han skulle iväg på bandy senare på kvällen.
När vi kommer hem så är det en halvtimme tills C ska åka iväg, men han börjar fixa med lampan ändå. Detta visar sig vara ganska krångligt och C blir mer och mer irriterad och svär och blir irriterad på allt jag nämner och gör(eller inte gör).
Då jag nämner detta höjer C rösten och förklarar för mig att han för fan inte alls är irriterad, att han bara är stessad(!).
Jag nämner tyst att han visst är irriterad, men detta gjorde visst inte saken bättre.

Han blir asirriterad och säger att han ger fan i lampan ikväll, att fiskarna blir för stressade.
Sen, jag vet inte hur det gick till, men då var det tydligen dumt att jag var rädd för att köra ner händerna bland ålarna(som jag aldrig ens vela ha), annars hade ju jag kunnat gjort det färdigt(Trodde det var p.g.a. fiskarna vi inte skull göra det ikväll?).

Allt detta gör mig fruktansvärt irriterad och tjurig men vi lugnar ner oss, jag säger en spydig komentar på skoj, men det var visst dumt gjort, det tolkade han visst inte alls som ett skämt, utan tyckte att jag borde flytta upp till min syrras ragg i sthlm och bo i en lägenhet för 10 000 i månaden och bli en snobb som alla andra..

5 min efter han slängt igen dörren efter sig så ringer han och säger att han tyckte det var dumt att jag blev så irriterad.

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH jag blir galen!!!!!!!!!!!!

Tur för dig att jag älskar dig ändå, trots att du är en envis grinig apa ibland.
Vi är ju ändå ett bra par. Griniga Apan och Känsliga grisen.
<3

Nu ska jag snart traska iväg till kbg och hämta min cykel, ett stopp hos Marie och kolla på top model imellan bara!=)

Tack för mig!
/Känsliga grisen

Kommentarer
Postat av: Systeryster

"Till min syrras ragg" ? Hehe jag har inga ragg...bara "lite"..själsligen alltså ;)

2009-01-28 @ 23:16:37
Postat av: Jenny

Haha, ja jag vet inte huur han menade!

2009-01-29 @ 10:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0