Jahopp..

Idag känns som en dålig dag. Det är sånna här dagar man tänker för mycket, och sånna dagar jag känner mig väldigt, väldigt ensam..

Det verkar som att Christoffer fortfarande är le på att jag blev le igår. Dumt, för jag kan ju inte hjälpa att jag inte är så pepp på att sterilisera min bebis, att jag inte kan ta det lika lätt. Jag måste följa med och lämna henne, annars får det va. Och nu har vi ju ändrat tid, så det är ju lugnt för min del(så lugnt det kan bli=P).

Och ikväll kommer jag sitta hemma själv och uggla. Precis som förra helgen.
Nä, ibland blir jag riktigt deppig på mitt liv.
Får ta och höra med Marie och Ella om dom har lust att ha en ny vinkväll nån helg snart.
Jag behöver alkohol. Ja, det är nog lösningen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi har vin kväll i kväll och du är mycket välkommen! :D

2009-01-23 @ 13:51:03
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/
Postat av: Älsk..

Inte deppa e inte le över de...Lovar babe

Åk till dom o drick vin i kväll o ha de kul...

Inget bli bättre över att man deppar..

Älskar dig baby..

2009-01-23 @ 14:12:37
Postat av: Ella

ja kom till oss ;)

2009-01-23 @ 15:02:22
Postat av: Jenny

Gulliga ni är:)

2009-01-23 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0