..Men fredag är ändå den dagen som känns bäst..

Verkar som det blir en lugn fredag. Christoffer ska på hockey(förvånade?=) så jag är själv igen. Jag vet iofs inte om han ska ut efter, men det känns ändå ok, känner för en lugn kväll framför lets dance, något gutt att tugga på och kanske äntligen ha tid att se min film jag köpte för några veckor sen!
Är bäst att hålla ett öga på sally och Jaxon också. Även om Sally är mkt lugnare idag, så morrar hon en hel del, och är inte särskillt förtjust i Jacke. Föruom i hans svans då, som fungerar alldeles utmärkt som leksak:)

Tycker lite synd om stackars Sally som går på helspänn hela tiden, har knappt sovit en blund inatt(varken jag eller Sally). Men som sagt, hon har ändå börjat slappna av liite.. Vi får ge det ett par dagar. Dom var ju själva med varandra mella 8-12 idag, och dom lever ju fortfarande!

Var inte lätt att få en bild när han var stilla, eller åtminstånde hade ögonen öppna, men här är han iaf!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sötnöt!

2009-01-30 @ 13:26:34
URL: http://onlyjennie.blogspot.com
Postat av: Ella

Gud så fin han är :)

2009-01-30 @ 16:45:40
Postat av: Marie

Ohh!! Han kan jag ta!! vilken fin liten kille!!! :)

Ja som du säger ge dom tid, det behövs.. Men det kommer gå fint! :-)

2009-01-30 @ 17:43:55
URL: http://frokenblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0