Slipsågar och hängögon.

Hade riktigt kul igår när vi satt hemma hos Marie. Mycke på Lundborgs psykes bekostnad, me det var det värt!
Blev en sväng in till stan med med Ella där hon fick möta några av nötterna jag känner, och jag tror inte hon blev helt avskräckt, varken av Christoffers vanliga fyllesnack eller av rumpvisaren på cecil(som jag iofs inte har något ansvar för).
Ella fick två autografer, där man kanske inte skulle bli så impad av Chistoffers, men däremot idol-nils.. De ni! Ella kommer inte våga duscha på en vecka!;)
Nästa gång tar vi med Marie vare sig hon vill eller inte!

Nä, nu måste jag blåsa mitt hår och fixa till mig lite snabbt, frulle på stan innan vi följer med Alex till katthemmet och hämtar en sötnos=) Det är ju helt underbart att hänga på katthemmet, och när jag är pesionär tänker jag hänga där hela tiden:)
Hämta Akvariet också, och så ska jag ta reda på hur jag lyckas få ett bra ekosystem=)

Hej då nötter och:
Sprujt mi full din fastlands tjour!

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahaha..nej jag blev ej avskräckt. jag gillar att vara i miljöer där jag inte behöver tänka för mycket på hur jag själv beter mig. Kändes som jag passade in :)

2009-01-24 @ 16:08:30
Postat av: hoe

Gleeeenn det ar sjukt kul har klockan ar 9 pa morgonen har och jag kom precis hem! Kom hit!

2009-01-24 @ 23:06:21
URL: http://sararehnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0