Vad är grejen?

Ja, jag vill verkligen veta. Vad är grejen med "blondinbella"?
Jag har varit inne på hennes blogg samanlagt.. Hm.. 2 ggr. Första gången för någon månad sen, bara för att jag helt enkelt var nyfiken på hur speciell sveriges största blogg(are) var. Jag förstod íngenting, det är verkligen inget speciellt med den!
Idag gick jag in igen, bara för att jag tänkte att jag kanske hade missat någonting. Men nej. Den är ju hur tråkig som helst! Vem bryr sig egentligen? Förutom hennes vänner?
Hennes blogg är precis som vilken blogg som helst(förutom att jag kan dra 100 mkt mer intressanta/roliga), hon skriver om att hon har shoppat, myst med pojkvännen, jobbat.. Ok..? Varför blir man "kändis" för det?
För att hon är blond och bor i stockholm och gör reklam för olika hudvårdsproduter?

Nej, jag förstår inte grejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0