Vår?

För bara 4 dagar sen var det 15 minus och massa snö ute. Skäms lite för att säga det, men jag tyckte faktiskt det var ganska mysigt..=)
Vid 7 i morse när jag traskade iväg till jobbet var det 5 plusgrader och bara några plutthögar med snö kvar.
Det har varit som världens skönaste vårdag! Vet inte exakt hur varmt det har varit, men var över 7 grader när jag kom hem, och det har vart solsken hela dagen! Gillas!
Förhoppningsvis så är detta början på en härlig vår, och jag vill inte ha några bakslag, hör du det moder natur!?
Bra, då litar jag på det.
När jag ändå igång så vill jag önska en lååång och varm sommar, ok?

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag vill också ha vår!!

2009-01-09 @ 20:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0