Blaha.

Christoffer sa idag att han ville sluta lägga pengar på "vuxen"-saker, och lägga dom mer på saker som han tycker är kul. Jag vet inte riktigt vad han menade med vuxen-saker, för det ända han lagt pengar på som jag kan se som någorlunda vuxet är räkningar, och det känns som han inte riktigt kommer ifrån.
Bilen iofs, men den hade jag ju inte ens sett fören han kom hem superglad över att ha hittat den, så den vet jag inte heller om han kan använda som ursäkt..

Nu vill han iaf ha en vattenskoter. Ja, jag har försökt förklara att vi bor i Sverige=) Men han ska få köpa sin skoter. Jag har ju massa saker jag vill göra som han antagligen tycker är onödiga.
Jag vill:
Resa, resa resa! Jag vill se eifeltornet i Paris, pyramiderna i Egypten, se fotboll i Spanien! Jag vill shoppa i london och jag vill sola i Grekland. Och jag vill tillbaka till Australien. Inte lika länge den här gången, bara på semester.

Grejen är att jag vill göra detta med C. Tyvärr så verkar han inte så lockad.. Undra om utpressning funkar..?:)

Nu iväg till jobbet! Sen är jag ledig tills på måndag:) 

Kommentarer
Postat av: cissi

Varför känner jag igen det där så starkt.. Jag har precis blivit dizzad på min semester till kroatien med Peter som jag längtat så mycket efter, så nu tycker jag att du och jag hittar på något så att det verkligen blir av =)

2009-07-29 @ 23:54:25
Postat av: Cissi

Varför känner jag igen det där så starkt.. Jag har precis blivit dizzad på min semester till kroatien med Peter som jag längtat så mycket efter, så nu tycker jag att du och jag hittar på något så att det verkligen blir av =)

2009-07-30 @ 00:07:02
Postat av: Jenny

Jaa, grabbarna kan stanna hemma och dricka öl på kråkan, du och jag tar en rest-resa och dricker paraplydrinkar och blir bruna!=D

2009-07-30 @ 02:51:47
URL: http://prydh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0