Trötter.

Inte just nu. Såklart. Men i natt. Har iaf lyckats sova ca 6 timmar, vilket är bra för att vara mig=)
Nu har jag iaf bara 7 nätter kvar i sommar!
Har trivts jättebra med både jobbet och personalen, men det är svårt när man inte kan sova pådagarna, och tråkigt när C jobbar dagar.


Helsingborg var iaf jättebra! Har käkat god mat, shoppat kläder och spelat upp massa onödiga pengar på chokladhjulet(som jag självklart inte vann något på)! Har vart mysigt och skönt att komma iväg lite=)
Christoffer har fått sin framtid spådd av en spåtant, och han verkar nöjd:)  Jag funderar mest på när dom där 2 ungarna hade tänkt att ploppa ut, det nämde hon inte..;)

Nä, nu ska jag dra till banken och börja bunkra upp inför min framtid:)

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0