yey!

Nu sitter jag här i k-dala igen! Trevlans!;)

Sitter och kollar på sista-minuten-resor, lite sådär på skoj, för att kunna drömma mig bort lite. tyvärr verkar det bara bli drömmar, för det är inte billigt! Men ååh va sugen jag är..

I helgen ska jag nog hälsa på Marie och hennes lilla Myra(som alltså är en katt)! Är myspys med små kattungar:)

Måste också skriva att ni är fruktansvär dåliga på att uppdatera era bloggar! Tänk på mig, vad ska jag annars hitta på i den här hålan!!?? Just det..

4 timmar kvar innan några dagars ledighet.. På fredag blir det nog kalmar med ikea, stadium och eventuellt bio.. Riktigt sugen på "sommaren med Göran", verkar askul:)

Nu ska jag läsa "hänt extra"!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0